- Természetesen nem mehetek el szó nélkül a magyar kajak-kenu sport újabb nagyszerű eredményei mellett (9 arany, 3 ezüst, 6 bronz a duisburgi világbajnokságon, bár valószínűleg minden sportszerető ember tudatában van ennek). 3 olyan számban is sikerült megszerzni az első helyet, ami olimpiai szám is. Csak a házigazda németeknek sikerült egy árnyalatnyival jobban ez a világverseny, ők 9 arany 6 ezüst és 3 bronz büszke birtokosainak mondhatják magukat. Az említett két országon kívül senki nem tudott egynél több aranyat vagy négynél több érmet szerezni. És talán még egy vagy kettő arany összejöhetett volna, ha a női kettes hamarabb tud elkezdeni készülni - az olimpiára előretekintve tehát igen biztató a helyzet!
- Valentino Rossi adóügyeit vizsgálják az olasz hatóságok. Persze, nem tudjuk, hogy valóban csalt-e az olasz államkasszával szemben, mindenesetre az első nyilatkozata teljesen korrekt: "Az adóhatóság teljesen jogszerűen végzi a munkáját. A tanácsadóim már vizsgálják az ügyet." Legalább nem akar egyből mentegetőzni, és a hivatal eljárását besározni. Ma már ez is dícsérendő, még ha igazak is a vádak.
- Napi F1-bulvár rovatunkban ma: Alonso a BMW-hez tart, méghozzá Kubica helyére; Irvine megint megszólal, és cáfolja, hogy Hamilton a Ferrarihoz tartana; valamint Mansell valószínűleg hamarosan elkezdi az épp jó eredményt elért fiát kedvezőbb helyzetbe hozni, hiszen mostanában elég sokat szerepel a médiában.
- Volt azért fontosabb hír is a forma1 háza táján: a csapatok mérnökei az autosport.com szerint közel állnak a megállapodáshoz az előzést segítő aerodinamikai elemekre vonatkozó javaslataikkal. Az újfajta diffúzor, amiben az egyetértés - úgy tűnik - kialakult, a leszorítóerő egy részének kialakítását végezné, így tehermentesítve a hátsó szárnyat. Utóbbi elemről azonban még nincsen egyezség, ez a kérdés lesz a munkacsoport asztalán az elkövetkezőkben. Szintén fontos eredmény, hogy a különböző segédszárnyak, légterelő elemek, amik az elmúlt években barokkos díszítettségűvé tették a forma1-es autók karosszériáját, 2010-től várhatóan betiltásra kerülnek. Azonban, ha a fejlődés hasonlóan gyors lesz, mint idáig, akkor lehet, hogy az új aerodinamikai szabályokat már 2009-től bevezetik.